Friday, June 5, 2009

Introduction


Tinggi ni je orangnye kalo ukur kat genting... melangkaui tinggi minimum... heee~
Ryn aka rina.... saaaayang die.... orang paling dekat dan lekat dihati dulu,kini dan selamenyeeee... da rase sume2 da dengan die.. hepi.. sedey... susah... senang.... kompius.. blurr... walau ape pon keadaan pada mase tu tp kami tetap saling sokong menyokong... "we strive together".. tu la moto kami dari mule kenal sampai skrang... alhamdulillah.. stakat ni sume bley handle lagi... ciri2 positif dalam diri die sedikit sebanyak memberi inspirasi dalam idup aku... terutama dalam career dan jugak self-esteem... manjaa.... ni la yg buatkan aku slalu rindu kat die... x dengar sore satu hari rase sunyi sangat...
Pandai masak... sedap... masakan petame die yg aku rase adalah kuah lodeh... pandai bajet perasa... sekucup rase... kitorang penah la 2 kali hidang kat member2... 1st time mase open house raya umah lily... 2nd time mase lepak tgk af kat umah boy n zura... aku la yg perabihkannye jugak... wakakaka... kalo sape2 nk makan bubur nasik ryn.. bley order kat aku... macam2 ada... ikan bilis goreng ngan cili kering, kentang yg digoreng(bukan fries ye..), sayur kangkong, telur masin, kicap.. uishh... betambah2 aku makan... hahahaha... she claimed dat she can cook rendang... ab tingin la nk rase rendang ayang.... ab nk rase skrang... nk tunggu raye lambt la lg... please please pleaseeeeee.....
Rajin mengemas umah.... basuh baju, sidai baju,angkat baju ngan lipat baju... hadoii.. aku paling lemah la bab2 baju ni... aku men sangkut je kat hanger berbentuk tilam dan lantai... tp die x pernah merungut... sian die.. kengkadang aku tolong jugak... sory ayang... lenkali kite buat same2 tau...
Aku sangat2 bangga ngan die sebab menjadi org yg paling tabah yang penah aku kenal... kesusahan dalam keseorangan idop dibumi orang yang x pernah dijejaki sebelom ni tak langsong mematahkan semangatnye untuk terus mengejar cita2nya... dilangkah dengan penuh kesabaran dan positif... mencube dari segala sudut dengan usaha yang sungguh2 sehingga langkah yg terakhir... bile dipk2 balik memori kat skudai banyak mengajar kitorang erti kehidupan sebenar... sib baik ayang... tuhan bagi kite kesabaran yang tinggi... kite susah dari segi lain tapi tuhan datangkan kite sedikit kegembiraan dengan menemukan kite ngan kawan2 kat pasir gudang.... ceria sket idop kite... thanks frens at pasir gudang... fauziah ghous(lily) n imran ajmain(im -klang), boy n zura,boboy n fyda, zai n yana n last but not least... angah, affa, milo n ayang... jasamu dikenang..
We have learned so many thing about each other... and we keep learn with every word and touch... we grow up together in the adult world... for every sacrifice, for every effort, for every pain and for every lost that we had face patiently... insyaAllah... will get paid soon.... =)
Proud to be with u Ryn....

1 comment:

Ryn Ishak said...

yeayyy...da boley komen...
bebanyak kan la entry tu....
dr dlu asek 1 jerrrrr

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates